2010. október 31., vasárnap

Rockdélelőtt

Azt már írtam, hogy Máté gitárt szeretne, és mióta ezt a fejébe vette, azóta sokszor mondja, hogy nézzünk gitáros videót. Ilyenkor legtöbbször Gryllus Vilmost szoktunk indítani, vagy valami hasonlót, de olyan is megesik, hogy az én hangulatom valami keményebbet kíván, és akkor durvább, de annál inkább izgalmasabb vizekre evezünk, együtt ugrálunk, tombolunk a szőnyegen, (én Milán 8ésfél kilójával az ölemben még adok egy kicsit a fittnessnek, Máté pedig Mangával erősít)), hajat rázunk, léggitározunk, és metálvillát mutatunk:) Az enyhén ziháló hang ezért van, no meg a mozgó kép is, mert én is aktív részvevője vagyok a produkciónak, géppel a kezemben:) És hát mi lehetne jobb gitároktató mint egy jó kis AC/DC szám:DDDD


A háttérben uralkodó egészséges rendetlenséget kéretik nem észrevenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése