2010. október 5., kedd

A mi őszi nyuszink

A 21.század Bartos Erikáját szerintem egy kisgyerekes szülőnek sem kell bemutatni. Nekünk is van tőle a Annapetigergőnk, bevallom én nem igazán szeretem, idegesít a szereplők nevének folyamatos ismételgetése, de ha Matyi kedve úgy hozza, akkor szoktunk belőle olvasni. Matyinál pedig nem alakult még ki az egy-egy könyvhöz való ragaszkodás, ha olvasni/olvastatni támad kedve, akkor akár 100szor is képes ugyanazt elmondatni velem.
Na de vissza... sokkal inkább kedvelem és szeretem a verseskönyvét, amit viszont gyakran előveszünk. A sok kedvenc vers között természetesen ott van a nyuszis is. Én már régesrégen várom a levélhullató őszt, és terveztem, hogy majd mi is csinálunk egy ilyen nyuszit.
Hát az ősz  eljött, és mi lelkesen gyűjtöttük is a leveleket, majd préseltük őket, majd válogattuk,  Matyi lelkesen ragasztózott mindent, és végül elkészült a mi őszi nyuszink.


Update:
Matyi időközben elkészítette a saját nyusziját is, teljesen egyedül, mindennemű segítség nélkül. Íme: (szerintem ez egy fekvő nyúl:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése