2010. február 17., szerda

Szereti-Szeretem

Milán 7 hetes. Súlya 5 kiló körül jár, hossza 57cm.  hétfőn legalábbis annyinak mérte a védőnő. De ez meg is felel a valóságnak, mert a ruhatárában észrevétlenül kerültek elő a 62-es ruhák, és tűntek el az 56-osok. Nő mint a répa, hízik mint a kölyökgólya.
Indián nevén: Kis Mennydörgés, melyet az alsó tájékon kiadott hangokkal érdemelt ki. (egyébként pedig a minimaxos Yakari nevű indián kisfiú lovát hívják így).
Kalácsképű, nagypocakú, hurkáslábú, mosolygós Szundimanó.
Szereti a lámpa fényét csodálni a falon, a függönyt, a szélfútta faágakat. Szeret a nyugifotelében, hordozókendőben, és anya párnáján aludni. A kiságyban is szokott, de azt annyira nem szereti. Szereti a forgópörgőt, a zenélő medvét, szereti ha Matyi zenél neki  a zenélő kütyüivel, vagy ha énekel neki, vagy ha hintáztatja.
Szeret autózni, szeret a fürdőszobában lenni (miközben Matyi fürdik), szereti a konyhát, és a szagelszívót (elalszik, ha bekapcsolom), és szeret fürdeni. Szereti a pelenkázón lévő nyulakat nézni.
Beszél is, azt mondja hí, meg hú. Egyelőre mindenre ezt a két szót használja, meg csücsörít, és kézzel-lábbal hadonászik.
Éjszaka kétszer ébred. Ha szerencsém van, akkor eszik és visszaalszik, ha nincs szerencsém, akkor hajnalig szórakoztatjuk egymást, és akkor alszik el, amikor Máté ébred.
Kizárólag anyatejen él. Bár a minap kinézte a számból az avokádókrémes pirítóskenyeret. Nem adtam neki... de csak azért mert még nullfogú.
Nem szereti a hidegfrontot és a szelet, ilyenkor sír, nyűglődik.Nem szereti a kabátot, az öltözésnél egész addig bírja, de a kabátnál már eltörik a mécses.
Szeretem, amikor szopizás után ott marad egy csepp tej a szája szegletében, és amikor óvatosan letörlöm, mosolyra húzza a száját. Szeretem, amikor evés után teli pocakkal, elégedett kis fintorra húzza száját és kicsit hátrahajtja a fejét , vagy kicsit belefúja a buksiját a párnába.  Szeretem, amikor éjjel kéz a kézben alszunk el, pici kezével úgy szorítja az ujjamat, hogy nem is tudnám elvenni. Szeretem, ahogy büfi után a nyakamba fúrja a kis buksiját, és magamba szívom az illatát. Szeretem, ahogy fürdés közben látom rajta, hogy ellazul, élvezi a vizet, két kezét a feje mellé teszi és átmegy relaxba. Szeretem, ahogy ujjong, ahogy csücsöríti a pici száját, ahogy mosolyog.
Úgy ahogy van szeretem:) Szeretek az anyukája lenni:)
Variációk alvásra:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése