2010. január 4., hétfő

Itthon

Hazajöttünk, itthon vagyunk, jól vagyunk mindannyian.
Köszönöm Nektek a sok értünkaggódást, drukkolást, köszöntést:)
Majd jövök részletes beszámolóval, meg a kórházas napok eseményeivel, de most éppen mindenkét gyerekem alszik, úgyhogy gyorsan melléjük kuporodok és élvezem egy kicsit a két gyerekes anyukák békés életét.
Röviden: Matyi odavan az öcsikéjéért, és látszólag nem viselték meg a külön töltött napok. A fiúk remekül elboldogultak együtt, legalábbis ezt mondják, és itthon minden egyben van, leszámítva az összetört kávékiöntőt.
Milek egy angyal, egyelőre eszik-alszik baba, és napról-napra matyisodik, majd hozok képeket, mindkettőről.Eddig csak 1 rossz éjszakánk volt, amikor nem tudott aludni, de köszönhető ez a kórházban kapott zöldbabfőzeléknek. No komment.
Én jól vagyok. Nem vagyok még a régi, de sokkal jobban vagyok most, mint Matyival voltam annak idején. Persze néha elfelejtem, hogy nem megy még néhány mozdulat, és az nem esik jól. De majd jó lesz.
Most ennyi:) pussz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése