2009. november 30., hétfő

Cukrászdai szösszenet

Tegnap délután, miután a játszóházból játszótér lett, és egy kellemes sétán voltunk túl mindenórás csodaszéppocakos barátnémmal, betértünk a cukrászdába, mert én már nagyon beleéltem magam egy jó kis sütizésbe.  Persze nem azt ettem, amire rákészültem, az utolsó pillanatban változtattam, és persze utána bánkódtam, hogy nem kellett volna, de azért jó volt. 
Matyi kényelmesen elhelyezkedett egy karosszékben, majd leszállt onnan, leskelődött a lyukakon keresztül, próbálta felborítani az asztalt majdnemsikerrel, szóval teljesen otthonosra vette a figurát. 
Olyannyira, hogy el is szavalta a kedvenc szerzeményét, a Pitukapi-t. És bebizonyosodott, hogy a dal valóban slágergyanús, mert a Matyi után a szomszéd asztalnál ülő hasonszőrű kisfiú is rázendített ugyanerre a nótára, szülei nagy csodálkozása közepette. 
A videó végén a másik kisfiút lehet hallani egy rövidke ideig:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése