2009. április 13., hétfő

Indulás-érkezés

Hát itt vagyunk!A gépünk tegnap 11.50-kor szállt fel. Ünnepnap lévén nem volt tömeg, sem a reptéren, sem a gépen, így Matyi kedvére tudott jönni-menni-felfedezni várakozás közben, néztünk fel- és leszálló repülőgépeket, és olyan gyorsan eltelt az idő, hogy észre sem vettük és már fent is ültünk a gépen. Matyi kapott egy külön széket, mert nem volt teltház. Nagyon mókásan nézett ki benne. Aztán az út első felén mindent alaposan megnézett, megette a szendvicsünket, majd álomba zuhant, és csak akkor ébredt fel, amikor már leszálltunk.
Itt elmélyülten nézi a biztonsági utasítást:

Itt pedig már alszik. Ennél az 1 óránál aztán nem is aludt többet egész nap. Sokszor került álomhoz közeli állapotba, de aztán mindig történt valami, ami kizökkentette.  Ennek ellenére nem volt vele semmi gond a nap folyamán, úgy viselkedett, mint a nagyok, nem sírt, nem türelmetlenkedett, tűrt, és élvezte az újdonságokat, a lakásban még azóta is csak szaladgál fel-alá, nagyon aranyos.

Ide érkeztünk, Schiphol- Amsterdam. Ennél többet azonban még nem láttunk a városból, mert ki sem kellett jönni a levegőre ahhoz, hogy átszálljunk a vonatra, amivel még kb. 1 órát jöttünk. A levegőből nagyon érdekes volt az ország, egész más, mint bármelyik többi, ami fölött elrepültünk. Keresztbe kasul mindenhol csatornák vannak, üvegházak, alacsony lakóházak. Próbáltam fényképezni, de a ködös idő miatt nem sikerültek olyan jól, de lehet, hogy majd az utazós albumba beteszem őket, ha elég időm lesz.

Miutánmegérkeztünk Delft-be, elfoglaltuk a lakást, Matyi jól körbebarangolta, tettünk egy kis sétát a városban. Na erről majd rengeteg képem lesz, mert hétköznapokon mi itt fogunk Matyival kószálni. Így tegnap nem is vittem nagyon túlzásba a fotózást, bár nehéz volt megállnom. Csak néhány ízelítő:

Az éjszakánk brutál volt, Matyi szerintem teljesen túlpörgött, és csak 1 órát aludt egész nap, és bár nagyon fáradt volt, mégis félóránként zokogva ébredt, és szerintem a foga is jön, mert nagyon dagadt az ínye.  De jól vagyunk. Most pedig megyünk kirándulni Hágába.
Mindenkinek boldog Húsvétot kívánok!