2008. szeptember 29., hétfő

Téliesítettünk

A  hónap első itthon töltött hétvégéjét arra szántuk, hogy a közelgő télre felkészüljünk. Leginkább Máté, mivel neki egyáltalán nem volt semmi meleg cucca, mert hát ugye tavalyról nem hordhat semmit, mert Ő már kisfiú és nem csecsemő. Szóval nyakunkba vettük a várost, ésmeglátogattunk néhány jól bevállt helyet, és vettünk pár meleg ruhát Manófőnöknek, sapka sállal, sapka kesztyűvel, pulóver, meleg zokni, ilyesmi. Kell még majd egy csomó minden, úgymint télikabát, téli nadrág, de ez azt hizsem még ráér, nehogy idejekorán kinőjje, és nincs még anniyra hideg, a kapucnis kardigánjaiban meg az orkán mellényében most kihúzza egy darabig. Máté most jobban viselte a vásárlást, mint ahogy szokta, mondjuk én ezt annak tudom be, hogy nem kényszerítettük babakocsiba, amit utál, hanem ahol lehetett ott a bevásárlókocsi ülésében trónolt, egyébként pedig Feri kenguruzta. Ezt mind a ketten módfelett élvezik amúgy. 
Aztán itthon is kicseréltük a paplanjainkat melegebbre, és a pulóverek is lekerültek a felső polcról, és elraktuk a papucsokat és a szandálokat. Tallán erre már az ideén nem lesz szükség. 
Míg én főztem, Matyi segítségével, addig Feri a kertet téliesítette. 
És vettünk egy szőnyeget a konyhába, bár ellenkezik az elveimmel, mert szerintem a konyhában csak macera van a szőnyeggel, és a sima kő sokkal egyszerűebben tisztítható, de Máté miatt muszáj volt, aki örökké ott sertepertél a lábam alatt, és engem meg a frász kerülget, hogy a hideg kövön ücsörög. És hát mit nekem elvek, nem ez volt az első elvem, amit feladtam máté miatt, és azt hiszem nem is az utolsó. 
Összességében nagyon jó hétvégét zártunk a sok elmaradt teendő mellett sokat játszottunk Matyival, vagy pedig csak gyönyörködtünk benne, ahogy Ő játszott. És megnéztünk két filmet is a tv-ben, amire már régen volt példa, a Miss Marple-t és a Lány gyönygy fülbevalóban címűt, mondjuk elég nyugdíjjas filmek voltak, de mégiscsak film, és inkább ez, mint valami akciós-lövöldözős.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése