2008. szeptember 25., csütörtök

Mérgelődöm

2 napig nem volt internet. Elvileg a Feri cége fizeti amolyan juttatásként, és hogy tudjon itthonról is dolgozni. Upc szerint az utolsó két számla nem volt kiegyenlítve. Ezért lekapcsolták. Na de nem kellett volna valami figyelmeztetést küldeni, hogy ejnye-bejnye, ha nem fizetsz kikapcsoljuk? Szerintem kellett volna. Pontosan nem tudom , mi volt a baj, mert a cég állítólag fizetett, mindenesetre elküldtek valami papírokat és ma reggelre lett net. 
A másik. Nálunk két lakásra van 1 kuka, amit ha Feri itthon van, akkor Ő tesz ki reggel mikor megy dolgozni, minden csütörtökön, és nagy valószínűséggel én hozok be, amikor arra járok. Ha nincs itthon Feri akkor ki is meg be is én hozom, gyerekkel az ölemben.  Ma sem volt ez másképp, ráadásul esőben. Szóval nagyon pipa vagyok. Pedig már többször beszéltünk erről a szomszéddal. Legszívesebben nem tettem volna ki, hadd árassza el őt is a szemét, de akkor magammal is kicseszek, mert én sem tudom az elkövetkező héten hová tenni a mi szemetünket.
Na mindegy! Nincs jó napom:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése