2008. szeptember 11., csütörtök

Egy kicsit sztárnak érzeztem magam

Nem igazán szoktam időt fordítani az ilyen játékokra, de ez annyira a hajdanvolt  fiatalkoromat jutatta eszembe, amikor még lelkes Ifjúsági Magazin és Bravo olvasó voltam, és ezekben a lapokban voltak mindig ilyen kérdések feltéve az éppen aktuális tinibálványoknak, sztároknak. Amíg kitöltöttem egy kicsit én is sztárnak képzeltem magamat. Aztán visszacsöppentem a valóságba....
mégpedig úgy, hogy Máté épp beleharapott a lábujjamba.
Kedvenc:
  • Étel: mindenevő vagyok, de talán a mediterrán konyha a best. De szeretek új dolgokat kipróbálni, megkóstolni.
  • Ital: Coca-Cola
  • Alhohol: száraz borok, de füstös pubokban a sör is lecsúszik
  • Szín: narancs, piros, fekete, nem ebben a sorrendben
  • Együttes: hangulatfüggő, jöhet U2 (talán ez a legeslegjobban), Depesche Mode, Tankcsapda, de imádom Szekeres Adrienn-t, Madonna-t, Eros Ramazotti-t, Eric Clapton-t, Norah Jones-t, hú és még sorolhatnám….
  • Színész: Jean Reno, Jack Nickolson, Woody Allan, Kulka János
  • Színésznő: Meryl Strepp, Eszenyi Enikő
  • Film: Love Actually és a fent említettek bármelyik filmjét szívesen nézem.
  • Szám: 8

Hiszel-e:
  • Horoszkópban: általában nem, de egy időben mindig elolvastam
  • Istenben: igen
  • Túlvilágban: csak remélem, hogy nem ez a vég…
  • Földön kívűliekben: teljesen biztos vagyok benne, hogy nem vagyunk egyedül.
  • Magadban: igyekszem…., egyre jobban megy.

Mit gondolsz róla?
  • Álmok: előfordult, hogy valóra vált, ezért hiszek bennük
  • Szerelem: holtomiglan-holtodiglan
  • Élet: kell hogy legyen értelme, különben miért lennék itt?
  • Halál: Nyugalomban, békességben az otthonomban szeretném fogadni egyszer, nagyon soká.
  • Dohányzás: szép idők voltak azok.., hajaj
  • Káromkodás: nem szeretem, de gondolatban néha elmorzsolgatok magamban néhány kedveset, és elszámolok 10-ig, 20-ig… sokáig.
Egyik-másik:
  • Vanlia-csoki: csoki
  • Sör-bor: bor
  • Szárazföld-tenger: egyértelműen  tenger
  • Fekete-fehér: Hold
  • Állat-ember: ember
  • Rend-rendetlenség: Létezik rend gyerek mellett? Mert akkor rend! Egyébként rendetlenség.
Közösség:
  • Szeretsz vásárolni: ruhát magamnak nem, bármi mást bárki másnak bármikor.
  • Szeretsz emberekkel találkozni: igen
  • Szeretsz otthon lenni: igen
  • Hogy jössz ki a környezeteddel: alapvetően konfliktuskerülő vagyok, de ha kiborul a bili, akkor nagyon kiborul.
  • Mikor ismerted meg a mostani legjobb barátodat: nincs legjobb barátom, mindegyiket egyformán szeretem, mindegyiket másért, de a legjobb barátaimat az utóbbi 10 évben ismertem meg.
  • Szeretsz középpontban lenni : attól függ.., ha azért vagyok ott mert nyilvános helyen üvölt a gyerekem mint a sakál, akkor nem. Egyébként ki nem?
  • Szereted, ha boldog emberek vesznek körül: igen, akkor én is feltöltődöm.
  • És ha szomorúak: akkor én próbálom meg feltölteni őket.
  • Milyennek tartanak a többiek: na erre én is kíváncsi vagyok. 
Előfordult már hogy:
  • Ültél repülőn : igen, legszívesebben mindenhová azzal mennék.
  • Voltál külföldön: igen
  • Sírtál mások előtt: előfordult már
  • Másztál fára: igen, cseresznye- és meggyfára.
  • Találkoztál már híres emberrel: igen
  • Eltört egy csontod: még nem. Kopp-kopp.
  • Be kellett feküdnöd kórházba: kétszer, abból egy a szülés volt. Nem vágyom vissza.
  • Telefonbetyárkodtál: ó, hogyne
  • Lógtál az iskolából: kövezzetek meg de én szerettem iskolába járni.
  • Úsztál a tengerben: igen
  • Voltál templomban: igen
  • Fent maradtál egész éjszaka: igen, különböző okokból. Anno buli és tanulás, mostanában Máté.
  • Táborban voltál: igen
  • Gondolatban megöltél-e már valakit: nem
  • Volt-e már autóbaleseted: nem
Egyéb:
  • Jobb vagy balkezes vagy: jobb, de vannak dolgok amiben kétbalkezes vagyok
  • Mi van az egérpadodon: egy kromatogram
  • Mi van az ágyad alatt: be sem merek nézni, de vannak sejtéseim.
  • Mitől félsz a legjobban: betegségektől, amiknek nem ismerjük a gyógymódját
  • Mi jár most a fejedben: mennyire szeretem!
  • Vannak háziállataid: a pókok, a molylepkék és a porcicák annak számítanak?
  • Leggyakrabban használt szavak: Korábban: Tessék, Analitika, Papp Bea!  Most: Máté, ne vedd a szádba, gyere vissza! (ja, és engedd el a hajam!)
Múlt:
  • Akit a legjobban hiányolsz: néhány jóbarát, akiktől elsodort az élet.
  • Amit a legjobban hiányolsz: átaludt éjszaka (és egy átmulatott is rámférne már)
  • Életed legszebb időszaka: az általános iskolát leszámítva mindegyik szép volt
  • Életed legrosszabb időszaka: csak a szépre emlékezem
  • Ha visszamehetnél az időben, hova mennél: nem mennék nagyon messzire, hisz internetfüggő vagyok.
  • Egy dolog, amit megbántál: ha akaratomon kívül bántok meg szívemnek kedves embereket.
  • Mi akartál lenni, ha nagy leszel: hát nem az ami vagyok…, kislányként fodrász és ovónéni. Aztán orvos. Vegyészmérnök lettem.  
Jövő:
  • Állás: elvileg van, de hogy lesz-e? Szeretek dolgozni, szeretem a munkámat, de a mai cégek nem igazán szeretik a gyermekes nőket alkalmazni.
  • Házasság: hiszek benne, nem csak papír.
  • Gyerekek: legalább kettőt szeretnék, de egy kislányt mindenképpen.
  • Fiad neve: Máté Ferenc
  • Lányod neve: ha évekkel ezelőtt született volna Anna lenne, ha tavaly, akkor Eszter, de hogy mi lesz valójában azt nem tudom.
  • Hol fogsz lakni: remélem egyszer a tengerparton egy kis bungalóban, és lesz egy motorkölcsönzőnk.
  • Mit fogsz csinálni húsz év múlva: Nyilván dolgozni fogok, messze leszek még a nyugdíjkorhatártól… Szabadidőnkben utazunk a nagyvilágban, imádjuk a gyerekeinket és egymást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése