2007. október 26., péntek

Tegnap egy hosszú-hosszú bejegyzést írtam, ami végül elveszett, nem tudom, hogy a mi gépünk hibájából, vagy az oldal nem működött jól.
Ma a brumimaciba készültem a mester utcába, de aztán megfutamodtam, gondoltam, jobb ha nem keveredek bele a belvárosi balhéba. Így csak a környékre fogok kimerészkedni, van itt nem messze egy avent-es bolt, oda megyek tanácsot kérni mellszívó ögyben, aztán meg beíratkozom a könyvtárba. Utoljára kisiskolás koromban voltam könyvtártag, ha az egyetemi éveket nem számolom, mert az más volt.
Tegnapról röviden, hogy Fecsó nagy eséllyel hamarabb fog megszületni, mert a tavalyi műtétem miatt sanszos vagyok a császármetszésre, azt meg még a spontán szülés megindulása előtt kell véghezvinni az én esetemben. Nem búsulok, hacsak nem amiatt, hogy megrövidül a Ferivel kettesben töltött idő.
Plussz: bele kell húzni a vásárlásba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése