2007. október 3., szerda

Elgondolkodtam

Kezdek elfáradni. Pedig volt pár jó hetem. Most megint visszajött a mindig tudnék aludni érzés, holott rengeteg dolgom van még, miután nem szereztünk még be semmit Fecsónak. FEcsó most már nagyon gyagyás, kár, hogy nem lehet egy monitort rákötni, hogy mindig lássam mit csinál éppen. Így csak próbálom kitalálni, mikor mit művel odabent. Gondolom szórakoztatja magát, mert uncsi lehet ott bent egyedül. Tegnap erősen elgondolkoztam azon milyen lesz az életem otthon. kicsit meg is rémültem, nem nagyon látom magamat mint tisztes háziasszony, és anya, aki főz, mos, takarít, és gondoskodik a gyerekéről. A mi életünk (az én eddigi életem) eléggé eltért ettől a képtől, nem napirend szerint éltünk, nem vásároltunk, főztünk minden nap, és csak akkor ettünk amikor éhesek voltunk, és azt ami éppen otthon volt. Hát nem hiszem, hogy ezt egy gyerekkel is meg lehet tenni.  De hát mások is megoldják valahogy, majdcsak felnő a mi gyerekünk is:)
Már csak 7 napot dolgozom:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése