2007. október 16., kedd

Első nap itthon

Jól telik az első napom itthon, bár én sosem aggódtam, hogy nem tudnék magammal mit kezdeni. Reggel együtt keltem Ferivel, még bennem van a napi rutin, majd később biztos később kelő leszek. De így legalább volt egy kis idő reggel az összebújásra. Persze aztán visszafeküdtem még. Megnéztem a zuglói könyvtár honlapját, hamarosan el fogok oda látogatni. Holnapra terveztem, de holnap zárva van.
Szépen süt a nap, bár hűvös van, azért délben kicsit kinyitottam az ajtót, had jöjjön be egy kis friss levegő.
Holnapra takarítást tervezek, nem kell sokat, de azt nagyon...., csütörtökön jön hozzánk a védőnéni. Az ablakpucolással viszont nem tudom mit kezdjek, nagyon kéne, de félek felállni is, meg a nyújtózkodás sem túl jó. Majd valamit kitalálok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése