2007. október 9., kedd

Fogadalom

Soha, soha többet nem olvasom ezt a buta fórumot. Sokszor mondtam, de most tényleg. Annyira már világ, amiben én élek, meg az amiben ezek a lányok. Pedig a képek alapján hasonlónak kellene lennünk. Most éppen az egyik arra panaszkodik, hogy senkitől nem kap semmit, a másik meg hogy amit kap, az neki nem tetszik, és hogy milyen bunkók az emberek, rokonok barátok, mert nem ajánlják fel a dolgaikat, holott csak a padláson állnak a babaholmik. Hát nem tudom. Úgy vagyok én ezzel, hogy ha valaki ad valamit, szívesen veszem, és megköszönöm, de ha nem attól, még nem válik számomra bunkóvá. Ezt a gyereket ketten vállaltuk közösen, tehát a mi feladatunk gondoskodni róla, nem másé. mi amikor gyereket vállaltunk nem azért tettük, hogy hú majd biztos kapunk egy csomó mindent, hanem igenis gondosan kiszámoltuk, mikor fér bele a költségvetésünkbe. Egy bébi nagyon sok pénzbe kerül, ezt aláírom, de ezt szerintem előtte is tudnia kell az ember lányának, mielőtt belevág.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése