2005. október 26., szerda

Mindenről

Teaházban voltunk. Sokáig azt gondoltam hogy szeretem a teaházat. Rájöttem, hogy nem. Legalábbis a pestieket nem. Sokban megfordultam már itt, de mindegyik zsúfolt volt, emiatt zajos. A háttér zene mellett mindenki próbál beszélgetni, és egy nagy nyüzsgés az egész. A kiszolgálás baromi lassú. Szerintem a helyiségben uralkodó tömény füstölő illat teljesen elbódítja a személyzetet. Legközelebb inkább  egy kocsmába megyek. Ott azért mégiscsak hangulatosabb, és nem csak teát lehet inni.

Fekete nap volt a hétfői nap, megvettem életem első felnőtt bérletét egy fél vagyonért. Így már én is megértem azokat, akik inkább a bliccelést választják. Én egy úgymond értelmiségi réteghez tartozom, tisztességes fizetéssel.(?) Mégis gondot jelent havonta kiadni több mint 6000 ft-ot egy nyavalyás papírdarabért. Nem is értem, hogy hogy gondolják az illetékesek, hogy miből telne erre az egyszerű átlag pesti polgárnak. Nem hiszem, hogy egy minimálbérből élő embernek a legfontosabb kiadásai közé tartozna a havi bérlet megvásárlása, mikor a rezsijét sem tudja kifizetni. De hajrá BKV, emeljük még feljebb a bérletárat, hadd legyen még több bliccelő, kényszerítsük bele az embereket a csalásba! Hogy ezek nem tudnak gondolkozni? Reggel hallottam a rádióban, hogy lehet, hogy Aba Botond nem kapja meg az idén a neki járó jutalmat. Szegény így most elesik 20 millió forinttól. Nekünk ez egy élet munkájával sem adatik meg! Neki meg 1 éves prémiuma. Azért ez felháborító!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése