2005. október 17., hétfő

Hétvége

Jól telt a hétvégém. Szombat du. bekuckóztam a galériára, nagyon imádom, kedvenc Marcus Miller cd-mel, és az éppen aktuális könyvemmel. A kályha időnként fel-fellobbant, és kellemes meleget ontott magából addig míg ki nem aludt a lángja. Ekkor egy kis kétségbeesés lett úrrá rajtam, amin aztán túltettem magam, és újra életet leheltem belé. Vasárnap Vicával kilátogattunk a Fáy utcai piacra. Pozitív csalódás volt számomra a józsefvárosi piac után. Teljesen korrekt volt, tiszta, rendezett. Majdnem vettünk is egy pulóvert, de nem vettünk. És elfogyasztottam az idei tél első sült gesztenyéjét. Nyami-nyami.
A munkáltatói igazolásom csak a jövő hétre lesz kész, mert mindenki szabin van. Ilyen is csak nálunk fordulhat elő szerintem a világon, hogy csak 2 embernek van aláírási joga, és az is egyszerre megy el. Nagyon pipa vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése