2005. október 24., hétfő

Ezaz

Szép hétfőt mindenkinek! Kicsit javult a közérzetem. A hétvégét Ózdon töltöttük. Egészen jó volt, azt leszámítva, hogy sosem alszom jól, mert keskenyebb az ágy, mint a miénk, és nem férünk el rajta. A vége mindig az a dolognak, hogy Feri lecuccol a földre. A nagynénémék végre beköltöztek az új lakásukba, ami mellesleg a volt pasim, és egyben nagy-nagy szerelmem régi otthona volt. Sokat jártam abban a lakásban, furcsa volt megint belépnem abba a házba, még akkor is, ha azóta sok minden változott, a lakás megszépült, a szerelem meg már rég elmúlt. De azért feltámadt bennem a nosztalgia. Sok minden köt ehhez a lakáshoz.

A héten mi is aláírjuk a szerződést, és akkor előbb-utóbb, tavasszal mi is új háztulajdonosok leszünk. Feriben megint feltámadt az érzés, hogy le kellene cserélni Bercit. De én nem hagyom! Berci családtag, és egy családtagot csaknem cserélhetünk le csak úgy, csak azért meg egy kicsit eljárt felette az idő, és most betegeskedik. Persze nem komoly betegségek ezek, csak amolyan korral járó. Végül Berci már 18 éves, ami autóban már soknak számít. Na de mert meg kell gyógyítani csak nem cseréljük le egy fiatalabbra. Mondtam is Ferinek, hogyha én is megöregszem, és többet kell gyógyszerekre költeni akkor engem is lecserél? Mert már nem vagyok gazdaságosan üzemeltethető? Na ez nem így működik! Ugye?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése