2005. október 13., csütörtök

Beszereztem egy Dörmögő Dömötör könyvet. Gyermekkorom nagy kedvence volt, akkor meg hetente jelent meg, azt hiszem, kis füzet formájában, és a nagymamámtól mindig megkaptam a legfrissebb példányt. Remélem eljön az az idő, amikor majd a gyerekeimnek fogok mesélni ebből a könyvből. Addig meg én magam fogom olvasgatni.
Úgy érzem magányra lenne szükségem. Ilyenkor annyira irigyen gondolok a szinglikre, milyen jó lehet nekik az otthon melegében egyedül a gondolataikba merülni. tudom, hülyeség, ők meg lehet, hogy az én helyemben lennének szívesen, és mindent megadnának egy szerető társért. Az én szerető társam ezekben a napokban inkább teher számomra, mint öröm. Jó lenne, ha lenne egy kis vidéki házam, ahova ilyen lelkiállapotban kicsit visszavonulhatnék, mint ahogy a filmekben szokás. Lemennek a tengerparti nyaralóba, vagy az erdei házikóba, és sétálgatnak egyedül, ábrándoznak. Aztán visszamennek a nyüzsgő városba a párjuk mellé, öröm, sírás, kibékülés, és minden megy tovább.
De hát ez nem egy film, ez a való világ! Nincs menekvés!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése