2023. július 28., péntek

Balaton 2.nap

Szerencsére, vagy nem, de nincs kánikula továbbra sem, aminek én azért örülök, mert nem kell egész nap a parton feküdni, hanem legálisan lehet betervezni egy kis sétát. 

Tegnap délelőtt a közeli Noszlopy Gáspár kilátóhoz mentünk. Volt ugyan egy gyenge próbálkozásom, hogy innen Füredről sétáljunk át a hegyeken keresztül, hiszen úgy sincs túl messze, dr gyorsan leszavaztak, így elautóztunk Hidegkútra, és onnan sétáltunk fel a Recsek-hegy tetejére, úgymond megerőltetés nélkül. 








Olyannyira nem volt megerőltető, hogy én még futottam is utána egy laza nyolcast, és gyönyörű volt a Balaton. 


Strand előtt pedig még amolyan előszülinapi tortázást tartottunk az Arácsi Cukrászdában. 



6 megjegyzés:

  1. De jó kép a fiúkról! :) Nem beszélve a sütikről.....

    Tökéletes most ez az idő, kb. 25 fok, én nagyon élvezem, remélem, jövő hétre is ilyesmi várható. Nagyon jó pihenést nektek a szépséges Balatonnál! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerdán meglehetősen hideg volt, de ezt a 27-30 fok körüli hőmérsékletet én is el tudnám bármeddig viselni. Bár nekem a múltkori hőséggel sem volt bajom.

      Törlés
  2. Ezt a kilátót már én is kinéztem, de még nem jutottunk fel.
    Csodaszép képeket készítettél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ez egy kevésbé felkapott és látványos kilátó, mert távolabb esik a Balatontól, de kellemes sétával megközelithető. Csak a környékbelieket mi már javarészt kipipáltuk az évek során. 🙃
      A füredi Jókait nagyon szeretem, de nagy kedvencem volt a csopaki is, meg a révfülöpi. Onnan nagyon hosszan el lehet látni.

      Törlés
    2. Hát remélem egyszer nálunk is sor kerül erre is. Bár a balatoni bakancslistám olyan hosszú, hogy szerintem kéne nekem hozzá egy olyan nyár, aminek minden napját ott töltöm.

      Törlés