2019. február 4., hétfő

Fogatlan beteg

Marcinak az elmúlt másfél-2 hétben mindkét felső metszőfoga kiesett. Először az egyik, ami már jó ideje mozgott, de nagyon nem akart kiesni, aztán ahogy kiesett már érződött, hogy mozog a mellette lévő is.
Aztán az már annyira lógott, hogy igazán már nem is tartotta semmi, és rém vicces volt, ahogy kinézett szegénykém. Végül hétvégén az is kiesett.
És most aztán tényleg viccesen fest :-)




Épp szerdán, a buszon zötykölődve gondoltam arra, hogy eddig még egész jól megúsztuk betegség nélkül a telet. És tessék... a gondolat ereje... az oviban Marci már azzal fogadott, hogy nagyon fáj a torka. Estére már láza is volt, éjjelre még magasabb lett, reggelre meg 39 fölöttit mértem, úgyhogy gondoltam, hogy ez akkor már igazi betegség lehet. Persze a csütörtök a legrohanósabb napja volt a hónapnak, mert délelőtt sportorvos, délután fogorvos, aztán szolfézs, zenekar, és a doktornő is este rendelt. Nem lett volna szerencsés mindezt a lázas beteg Marcival végigcsinálni, nem is tudtam volna, így Feri itthonról dolgozott Marcival, én meg Mátéval rohangáltam a városban. Marci egész nap aludt szinte. Kicsi megszakításokkal.
Este persze a rendelő előtt szembesültem vele, hogy rendelési idő változás volt/van, és a szokott időben nem a midoktornőnk van, hanem egy másik. Persze ránézett Marcira, mikor megkértem rá, és persze nem írt fel semmit, mert vírusos felsőlégúti cucc, szóval csak a szokásos, meg amit már eddig is tettünk, hogy csillapítsuk a lázát, és szedjen torokfertőtlenítőt. Ha nem lett volna masszívan 39 fölött a hője, akkor nem is vittem volna orvoshoz, mert pontugyezt csinálom otthon orvos nélkül. (tényleg orvos is lehetnék, csak papírom nincs róla :-) ahogy a lakásfelújító szaki mondotta volt, csak ő építészmérnök akart lenni papír nélkül )
Azóta a láza villámcsapásszerűen elmúlt, de mivel még köhécsel, egyelőre itthon héderel.

A betegség napjai alatt megnéztük vagy  4-szer a Polar expresszt, 2-szer a Rontó Ralphot, párszor a Nyúlt Pétert, és újra előkerült a Kis kedvencek titkos élete. Szóval nem unatkozunk. Sosem.

2 megjegyzés:

  1. Ábel is így néz ki már egy ideje... :D
    Gyógyulást Marcinak! (Én gondolni sem merek arra, amitől tartok és aminek nem szabad bekövetkeznie...)

    VálaszTörlés