2014. június 23., hétfő

Mostanában

Biciklizés közben Milán nyafog:
- Apaaa, vakar az orrom! (viszketett, megvakarta :))

Egy ideje megint rákaptak a legózásra, és csoda dolgokat építenek. ( Meg közben jól össze is vesznek, mert persze, hogy nincs elég legókockánk)
Milán épít egy űrhajót. Kijön megmutatni.
- Anya, nézd milyen durvát építettem!
Tényleg durva volt :)

Marcival összekapnak valamin az udvaron. Csak ezt hallom:
- Marci, te most nagyon rossz kistestvér vagy!

Nemrégiben írtam Milán szeretetáradatáról. Amikor duzzog, mert mondjuk nem kap fagyit valamiért, akkor azért tud néhány dolgot a fejemhez vágni, de még azt is olyan viccesen mondja, hogy a bajszom alatt csak mosolyogni tudok rajta.
Pl. 
- Nem vagy jó anyukám! -ordít torkaszakadtából, mert nem mentünk cukrászdába.- Én egy jó anyukát szeretnék, nem egy ilyen rosszat, aki nem visz cukrászdába!

- Most már nem is szeretlek! 
Kicsivel később:- Most már egy picit szeretlek!

Legoreklám van a tévében hétvégén délelőtt. Egymást túllicitálva hangerővel kiabálnak, hogy ki melyiket kéri. 
- Én ezt kérem!
- Én mind a hármat kérni fogom a 7 éves szülinapomra!
- Én meg az 5 évesre!
- Nem, én kérem!
- Neeeeem! Éééééén!
Ezen jól összekapnak. Mire Máté kijelenti:
- Jó kérd te, úgyis bébis. 
- Jó, akkor kérje Marci!

Alkudoznak valamin, talán hogy jöjjön-e Milán velem a futópályára, vagy sem, már nem tudom. De a lényeg, hogy Máté focizni akart, Milán pedig nem. 
- Milán, ha itthon maradsz, és focizol velem, akkor adok neked egy pénzt, nem is , kettő pénzt. ( és a polcra mutat, ahol Feri az aprópénzét tartja)

Mióta megy a vébé, minden este elhangzik az alábbi párbeszéd.
Máté: - Apa, majd reggel elmondod, hogy mennyi lett az eredmény? 
- Persze.
- És hogy hányszor jött be a pályaorvos?
- Azt is.
- Jó. - és már csukva is van a szeme. 

 Futás után. 
Máté: - Hány kört futottál?
- 18-at. 
Máté: - Miért nem 20-t?
Milán:-  Miért nem 35-t? -höhöhö :-D


És lassan már Marci is mondja :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése