2014. június 29., vasárnap

Kedvencek

Ebédelünk. Rakott karalábé az ebéd. Idén nagyon rákaptunk a karalábéra, levesnek is nagyon szeretjük.
Máté:- Apa, neked ez a kedvenced?
Apa:- Igen, nagyon szeretem.
Máté:- Nekem is ez a kedvencem!
Milán:- Meg nekem is!
Máté:- Meg még tudod mi a kedvencem?
- Mi?
- Még a spagetti, a lasagna, meg a paradicsomleves is.
- És a gulyásleves?
- Ja igen, az is.
- És a csirkeszárny?
- Az is.
- És a sült hal?
- húúú, azt is szeretem!
- és a borsólevest galuskával?
- meg azt is!
- Azt én is nagyon!- csatlakozik be Milán is.
- És a krumplistészta?
- Tényleg, a krumplistészta is a kedvencem! Miért nem csinálsz sosem krumplistésztát?- kér számon Máté
- Nekem meg a sajtostészta!- mondja Milán
- Meg a meggyes piskóta!
- Nekem meg a csokis süti!
- meg a meggylekváros kenyér!
Meg a...., meg a..... meg a ....

Marci eközben csendben ette a második adag ebédjét.

Szerencsére nem válogatnak. Minden a kedvencük. Csak legyen elég nagy lábasom meg tepsim, amiben elkészítem a kedvenceiket :) 

6 megjegyzés:

  1. Épp írni akartam, de megelőztél, hogy még szerencse, hogy nem válogatnak.
    ja. és még nem is kamaszok. Szép lesz őket akkor is etetni! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze azért nem mindent esznek meg, de kevés van, amit végképp nem. Szerencsére.
      A kamaszkor nekem is sokszor a szemem ellőtt lebeg. :)

      Törlés
  2. Áldás a nem válogatós gyerek. :)
    Eszembe jutott a jövő....a három kamasz kispasi....hú...ipari sütő és tepsi dukál majd nektek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, néha elképzelem magam a konyhában úgy 10-15 év múlva.... hát ööööö..... már így is annyit esznek!!!!

      Törlés
  3. :-) de jót mosolyogtam - nálunk is úgyanez a helyzet, a paprikáskrumplit 8 literes üstbe főzöm és el is fogy egy délután... mi lesz itt 5-10 év múlva???

    VálaszTörlés