2013. április 6., szombat

Villámfogzás

Marci őrült tempóban fogzik. Így van ez nagyjából karácsony óta, amikor kibújtak az első fogacskái. Azóta kisebb megszakításokkal szinte folyamatosan szenved valamelyik fogacskávál, sőt rendszerint egyszerre kettővel. Nagyjából két hete írtam, hogy nagyon várjuk a felső egyeseket, amik ez után pár nap eltéréssel szépen ki is bújtak. Ekkor kicsit leeresztettünk. Én azt gondoltam, hogy akkor most kicsit megállunk pihenni. De nem..... két napja az éjszakai kínlódás során vettem észre, hogy az alsó kettesek nem hogy készülőben vannak, de mér kint is van mind a két oldalon a hegyük. 
Így most már nem egészen 8 hónaposan már 8 foga van Marcusnak!!!! 
Én pedig nem értem, hova ez a nagy sietség? És vajon mi lehet az oka, hogy Marci ilyen villámfogzó? Persze tudom, hogy ez abszolút gyerekfüggő, és gyerekenként változó, de én akkor is úgy érzem, hogy mindennemű próbálkozás ellenére, hogy könnyítsünk a szenvedésén, egy ilyen kicsi testnek nagyon megerőltető az, hogy 4 és fél hónaposan már kint van 2 foga, és aztán 3 és fél hónap alatt ő még hozzá 6 darab.
A Nagyoknak 1 éves korukra lett 8 foguk. Már nem is merek abban reménykedni, hogy akkor most, hogy így előre szaladtunk őszig lesz egy kis nyugtunk....pedig de szép is lenne....

4 megjegyzés:

  1. Szerintem is egyénfüggő, Rékának pl. 1 évesen is csak kettő darab foga volt. :) Azért drukkolok picit nektek, hogy 8 foggal a szájában most egy kis pihi legyen Marcinak. És nektek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a baj, hogy hiába van ennyi foga, nem tudja őket használni, egyelőre. Ugyanúgy képes lenne belefulladni a darabos kajába, mintha nem lenne neki csak 2.

      Törlés
  2. Kitartás a fogzáshoz. Nálunk sem sokkal jobb a helyzet. A különbség annyi, hogy Zsombirnak csak egy fog van kint, de úgy láttam, hogy másik három napokon belül kint lehet. Nagyon nyűgös ő is, nemcsak sír, de közben szinte sikít is. Megnyugtatni szinte lehetetlen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a visítós sírás van nálunk is fogzás idején.
      Febr. 22-én, mikor utoljára voltunk a doktornőnél tanácsadáson, akkor még Marcinak is csak 2 foga volt, de mondta a doktornő, hogy legalább 6-ot lát megduzzadva. Hát ez a 6 azóta ki is bújt.
      Zsombinak is kitartást!

      Törlés