2012. december 13., csütörtök

Álom és valóság

Kedd magasságában már-már kezdtem elhinni és bízni benne, hogy az idén másképp lesz. Már ami Máté szülinapját illeti...hogy talán most először lesz egy olyan szülinapja, amikor nem lesz beteg. Eddig mindig az volt. Hol jobban, hol kevésbé, hol köhögött-orrot fújt, hol lázas volt, tavaly meg fosott-hányt. (bocsánat). Szóval kedden már azt hittem, hogy ezt a néhány napot féllábon is...De aztán tegnap, amikor kiderült, hogy nem vett harisnyát a nadrág alá amikor udvarra mentek, akkor már tudtam, hogy hogy az egészséges szülinap hiú ábránd marad csupán. Este már hőemelkedése volt, éjjel láza, reggelre pedig egy köhögéssel valami trutymós cucc jött ki belőle 3 részletben. (bocs, a részletekért) Délelőtt el volt kenődve mint a lepény, a déli alvásból lázasan ébredt. Kapott lázcsillapítót, azóta jól van. Olyannyira, hogy délután el akart menni úszni. Sírt is, hogy had mehessen, megígéri, hogy amíg az úszás tart, addig jól lesz. Édesem! Bár ígéretfüggő lenne a dolog! Aztán mindenképpen tortát akart sütni, mert úgy volt hogy holnap ünneplik az oviban a szülinapját, amit én önkényesen lefújtam, és elhalasztottam keddre. Még szerencse, hogy idén nem rendeltem tortát, hanem sajátsütésűvel készültem (volna).
Most valóban jól van, vidám és zajos, és uzsonnát kért. Remélem, hogy ezzel túl is vagyunk rajta, és szombaton mindannyian mosolygósan tudjuk körbeállni az 5 gyertyás tortát.

Amúgy meg... elkészült Máté szülinapos videója. Mióta kész lettem vele csak 3szor néztem meg. Mindannyiszor bőgtem, mint a záporeső. Na nem azért, mert olyan mesterművet alkottam... az a tény, hogy 5 éves... hát ezt még emésztenem kell. 


10 megjegyzés:

  1. Én is bőgtem a saját videómon. MOndjuk, én minden évben bőgök. :)))
    5 évesek lettek. Ugye milyen fura? Szerdán éjjel én is szóltam Tibinek, hogy jöjjön, nézze meg az alvó, éppen 5 éves Rékát. :)
    Jobbulást Máténak szombatig! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fura bizony... mikor telt el így az idő????
      Én is bőgök minden évben. Ilyenkor decemberben van nálam a nagy könnycsatorna-tisztítás:)

      Törlés
  2. Mihamarabbi gyógyulást Máténak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óóóó már gyógyul... már veszekszik Milánnal!

      Törlés
  3. Öt év, Bea.. Fel sem fogom. Hihetetlen. A képeken mondjuk látszik, hogy igazi nagysrác :)

    VálaszTörlés
  4. Számomra is hihetetlen! meg félelmetes is, hogy milyen gyorsan eltelt.

    VálaszTörlés
  5. Remélem elég volt ez az egy nap a gyógyulásra, és ez lesz az első betegségmentes szülinapja. :))

    VálaszTörlés
  6. Remelem, meggyogyult Mate es meg tudjatok ünnepelni a szülinapjat!!! Hat igen, roha az idö, öt eves nagyfiu, föleg a ket kicsi mellett :))
    Egyebkent az evi rendes videokon en is mindig bögök :)) de hat ez mar csak ilyen, az anya-sors :)))))
    Sok puszi Nektek, jo ünneplest es boldog szülinapot a nagyfiunak!!!
    Orsi

    VálaszTörlés
  7. Én is :)
    Amúgy ilyenkor mindig eszembe jut az sms,amit Bandika küldött. Anya lettél, Máté édesanyja.Még nekem is könny futja el a szemem.Hova rohan így az idő???Máááár 5 éve????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha jól számolom, akkor holnap lesz éppen annyi:)

      Törlés