2012. június 21., csütörtök

Feleségkérdés

Tegnap reggel beugrott Máté egyik ovistársának, Olympiának az anyukája. Nem is jött be, csak a kapuban váltottunk pár szót, a fiúk meg az ablakból sasoltak, integettek.
Később az alábbi párbeszéd zajlott közöttük:

Máté:- Képzeld Milán, nekem Olympia lesz a feleségem!
Milán:- Neeeeem, én feleségem Olympia!!!!!!
- Nem, enyém!
- Nem, enyém!- ez elhangzott néhányszor, majd Máté nagy bölcsen:
- Na jó, akkor nekem Dafni lesz a feleségem (Olympia Milánkorabeli kistesója) mert ha mind a kettőnknek Olympia lenne, akkor reggel amikor felkelünk, akkor nem tudnánk, hogy most akkor kié!
Milán: - Jóóóóó!

5 megjegyzés:

  1. Éééééédesek! :) ♥
    (Dafnit f-el írják? Milyen furi! :) )

    VálaszTörlés
  2. Egyszer pont kérdeztem, hogy hogy írják, és úgy emlékszem, hogy azt mondta Dóri (anyuka), hogy simán f-fel, ahogy ejtjük, mert a lányok félig görögök és a görög írásmód szerint így van. Remélem, hogy jól emlékszem.

    VálaszTörlés
  3. :)) Elképzeltem a helyzetet ébredéskor. :) Jófejek a fiúk. :)
    OFF:Réka csoportjában Fedra a (féli)görög kisebbség...én azon csodálkoztam, hogy nem Fédra, mint a királyné a mitológiában. (Vagy az is Fedra??:)) )

    VálaszTörlés
  4. Hát én sem vagyok ennyire otthon a görögben:) Sőt... De ők biztos tudják miért sima e-vel írják.

    VálaszTörlés