2008. augusztus 4., hétfő

Last minute

Holnap indulunk. Mindent beszereztünk, amit kellett. Matyi kapott egy hiper-szuper kengurut. Igazi hős volt, mert már 3 órája úton voltunk, mert előtte még elmentünk a bébiőrzőjéért. Alapvetően itthonra nincs rá szükségünk, de gondoltam, hogy a nyaralás során, meg amikor a Balcsinál leszünk a fiúkkal, akkor jól fog jönni szerintem. Persze a világ végére kellett kimenni érte, és visszafelé jó nagy dugóba kerültünk, de Máté hősiesen tűrte, hála a klímának a kocsiban semmit sem éreztünk a kinti hőségből. A boltban nagyon kedves volt a lány, én úgy képzeltem, hogy bemegyünk , megmondom, hogy melyiket kérem, leveszi a polcról, fizetünk és eljövünk. De nem így történt szerencsére, hanem mondta, hogy próbáljam csak fel, hogy milyen. Kezdtük az alsó árkategóriával, és haladtunk felfelé. 4-et felpróbáltam, de az egyik nekem nem volt kényelmes, mert vágta a nyakam, a másik pedig Máténak nem volt jó, mert a karjánál nem volt állítható. Így végül a második legdrágábbat sikerült megvenni, amit ötödiknek próbáltam fel, de egyáltalán nem bánom, mert tényleg nagyon jó, háttámaszos, kényelmes nekem is és Máténak is. 
Manófőnök teljesen kidőlt, ebéd után bealudt, és alszik mint a bunda. Persze az éjszaka után nem is csodálom, egy szemet sem aludtunk, szerintem a fogát fájlalta, mert csak az ujjszopás hozott neki egy kis enyhülést.
Hát így indulunk a nyaralásunkra, és remélem hogy a fogzás nem fogja mindannyiunk életét megkeseríteni! 
 
Szombathelyről még lehet, hogy be tudok jelentkezni, jó lenne, 2 hét túl sok idő a blogom nélkül, és Nélkületek is. Lesz mit behoznom az olvasással:) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése