2010. november 23., kedd

Délelőtt a kisszobában

Délelőtt, míg én a konyhában tettem-vettem, a fiúk a kisszobában játszottak. Aztán mikor lett egy kis szünetem az ebédfőzésben gondoltam belesek hozzájuk, mit is csinálnak ilyen nagy egyetértésben. Ilyenkor leginkább csak inkognítóban közelítem meg a tett színhelyét, mert ha észrevesznek, akkor már oda az idill, Milán akkor már csak engem akar, még akkor is, ha előtte eszébe sem jutott, hogy van anyja. Így halkan odaosontam az ajtóhoz, és amit láttam háááátttt.... Matyi békésen autózgatott a szoba közepén, gondosan kikerülgetve a kirámolt fiók tartalmait a szőnyegen. Milán pedig iszonyat büszke volt magára, kurjongatott, sikongatott., lebegtette a függönyt. ÉS mindezt imígyen művelte:
Nekem pedig az a vers jutott eszembe, amelyik így kezdődik:

Kicsi vagyok, székre állok,
Onnan egy nagyot kiáltok...

Nem szóltam rá, mert a következő pillanatban profin térdelésbe ereszkedett, és szépen lejött. De azért jobb lesz szemmel tartani:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése