2009. július 15., szerda

Egy kis magyar kultúra Matyimódra

Matyi ma délelőtt, délben 5 napos olasz földön való tartózkodása után úgy döntött mit neki Gianni Morandi, és Arrivederci Amore, megmutatja az olaszoknak hogy mulat a magyar, és kb. másfél órán keresztül hallgattuk a Süsü a sárkány bemutatkozó dalát. Nem volt hajlandó abbahagyni, és újra és újra követelte, hogy indítsuk el elölről. Egy kis kölesgolyóval és teával volt az igazi, amiből néha csipegetett ill. kortyolt egyet-egyet, és amikor bármelyik is elfogyott én ugortam újratölteni a készletet. Tud élni, na. Próbáltam más Süsüs számokat is bevetni, de az nem volt jó, csak ez, hát ezt hallgattuk. Kb 100-szor. Aztán elmentünk vásárolni. És most ahogy írok, alatta megy ám a Süsü:)
Az eredmény, hogy Matyi tökéletesen megtanult tüzet okádni. Legalábbis a hangot remekül tudja utánozni, és szuperül jajgat. Plusz, szerintem a folyosón elhaladó összes szomszéd lakó és takarítónő is már kívülről fújja a nótát. A kedvenc része, amikor az őrök vacognak a félelemtől. Ilyenkor még nevet is. Ja, és Bubu-nak hívja Süsüt. Nem tudom miért. Ez egy újabb rejtély. A rejtélyek száma egyre nő, és én már nem is próbálom megfejteni. Még szerencse, hogy amúgy jól megértjük egymást:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése