2007. július 31., kedd

Dühöngős

Mindig utáltam az olyan embereket, akik meglehetősen sok kisebbrendűségi érzéssel vannak megáldva, és amikor egy kis hatalom jut a kezükbe(legalábbis ők annak hiszik) akkor eluralkodik rajtuk ez az érzés.Egy ilyen emberrel kerültem összetűzésbe, aki ráadásul cégünk humánosa. (Jó vicc mi?) És eléggé meg van kötve a kezem. Nem nagyon tudom mit tegyek, csak hergelem magam, szegény Fecsó is egész nap csak kapálózik, gondolom nem jó neki sem odabent. Régóta tudom, hogy egy szánalmas cégnél dolgozom. Ezért is akartam minél előbb gyesre menni, csak hogy szabaduljak végre ettől. Sajnos itt már régen nem a teljesítmény számít, hanem hogy leadod-e pontosan a hamis adatokkal kitöltött, egyébként haszontalan jelenléti íveket, timecardokat, stb.., na és persze, hogy hány dr. van a neved előtt, és mennyire jól nyalod a feletted lévők seggét. Lényeg, hogy ki vagyok bukva, de még nincs vége a napnak. Most nagyon fontolgatom, hogy az első utam a doktornőmhöz vezet és kérek tőle egy táppénzes papírt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése