2007. július 9., hétfő

Hétvégés-vérvételes

Zsufi hétvége volt, szombat vásárlós, kertisütős, Petyusssal játszós. Megvettem az első igazi kismama ruhámat, egy farmert. Mivel szerencsére hűvös időt mondanak a hétre, muszáj volt, mert a régiek már nagyon nem voltak jók. az új nacim remélem sokáig jó lesz, mert a dereka elég nagyra állítható. A vasárnap pihenős, filmnézős, szeretős volt.
Ma meg jól megszívattam magam reggel, mert vérvételre kellett mennem a kórházba, és én nem néztem meg a hév-menetrendet, és mivel iskolaszünet van, így ott dekkoltam 40 percet az örsön, éhesen. Aztán hazafelé eszembe jutott, hogy nem jár metró, csak metrópótló. Más utat választottam, és végül 11-re értem be a munkahelyre. Még szerencse, hogy nem vagyok elárasztva munkával.
Már csak 4-et kell aludni, és megyünk Vicához:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése