2007. július 23., hétfő

Hétvége és koncert

Mivel a hőség péntekre elviselhetetlenné vált, úgy döntöttünk lemegyünk Szentesre, hátha ott jobb lesz. Előtte még beugrottunk az Árkádba, mert ott mégiscsak hűvös van, és addig sem kell az indulásig hátralévő 2 órát a meleg lakásban tölteni. Gyorsan ki is választottam 2  szoknyát a H&M-ben, mostanában elég híján vagyok belőle, ill. 3-at választottam ki, de Feri egyet visszarakatott velem. Sebaj. Későn indultunk, így egész hűvös volt már, elviselhető. Persze Szentesen is meleg volt:)
De: Szombat este koncertezett Szekeres Adrien a városban, és tulajdonképpen ezért is akartam lemenni pont ezen a hétvégén. Mit mondhatnék, a koncert nagyon jó volt, imádom SZA hangját, és a számai is jók, szerintem. Szóval igazán jól éreztük magunkat, és nagyon hálás voltam Ferinek, hogy elvitt.  Aztán vasárnap is csak későn indultunk vissza, láttunk távolból erdőtüzet, tűzoltóautót. Estére elért hozzánk is az enyhülést hozó szél, nagyon jól esett, és végre normálisan lehetett aludni éjszaka, még egy kicsit be is kellett takaróznom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése