2007. január 15., hétfő

Hétvége

A hétvége nagyon jól telt, péntek este végre hazajött Feri a "jó hírrel", hogy kedden újra megy 3 napra. Lassan már csak hétvégi házasságunk lesz.
Szombaton elhoztuk a gyönyörűen megvarrt függönyeinket, és du. fel is raktuk őket. A felrakás nem volt olyan egyszerű, mert a karnist a plafonba kell fúrni, és nekünk nincs létránk, így Jancsi bácsi rozoga létráját kellett kölcsönkérni. Aztán kiderült, hogy furcsán van a tető megcsinálva, mert 3 tiplit is elnyelt a semmi, így felmentünk a padlásra megnézni, hogy mi is a helyzet. Félelmetes volt! Aztán Feri olyan ügyes volt, hogy megoldotta, és így estére ott pompáztak a függönyök az ablakok előtt. Sírni tudtam volna a gyönyörűségtől, annyira szépek.
Aztán miután szombaton elmaradt a kirándulás, vasárnap ezzel kezdtük a napot, és elmentünk Dobogókőre. Felfedeztünk egy tök jó helyet, (pedig már 100x voltunk itt, de még sosem mentünk ide be) a sípálya mellett, egy hagyományos hegyi fogadó, olyan amilyet a Tátrában is láttunk, és vendégei voltunk. Lenyomtunk egy kacsamájas szendvicset ( én többet is le bírtam volna, de hát...).
Délután igazi háziasszony módjára kétfogásos ebédet főztem. Muszáj volt, az alapanyagok miatt nem halaszthattam tovább. Csalódás is lett a vége, mert nem lett olyan, amilyenre szerettem volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése