2007. január 7., vasárnap

Ünneplős

Régi vágyam volt, hogy megnézzem a tropicariumot. Így kaptunk az alkalmon, és a nyári képeink papírváltozatát a camponába rendeltük. A campona legalább olyan jó hely, mint a pólus. Bár én eredendően plázaellenes vagyok, de ez a kettő nagyon bejön, egyszintes, és családias.
A Tropicarium pedig számomra maga volt a csoda. Úgy éreztem magam, mint egy kisgyerek, annyira csodálatos élőlényekkel találkoztam. Mindenkinek csak ajánlani tudom, ha teheti nézze meg, iszonyat szórakoztató.
Aztán este Prága, a születésnapomra koccintottunk. Nagyon kedvesek voltak, még ajándékot is kaptam tőlük, egy vajtartót, és egy méztartót, Feri pedig(nem az én Ferim, a másik), egy baromi jó verset írt nekem, amiben minden benne van rólam. Teljesen meghatódtam. Ezúton is köszönöm, ez volt az egyik legszebb ajándék amit valaha kaptam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése