2007. január 2., kedd

Évelső

Igazán jól indul az év. A szilveszteri bulitól még mindig izomlázam van. Na de sebaj, mert csak csütörtökön megyek dolgozni, addig lesz elég időm a pihenésre. Mivel Feri már ma is dolgozik, így egyedül vetettem be magam a városba. Hihetetlen jó volt, a város még most is olyan buli utáni lagymatag hangulatban van, de én nagyon szeretem ilyenkor. Végig is mentem a körúton a Balhától a Nyugatiig. Ritkán járok a belvárosban, úgyhogy nagyon élveztem. Közben vettem egy jó kis csizmát. Kicsit másmilyen, mint amilyenre gondoltam, de azt hiszem jó vásárt csináltam. Aztán kedvenc Kaiseremben megvettem minden hiányzó hozzávalót a vacsorához, mert ha már itthon vagyok, jó háziasszonyhoz mérten illik vacsorával várnom haza a munkában megfáradt emberemet. Tejszínes karfiolos csirke lesz, ez a specialitásom. Addig meg elütöm az időt itthon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése