2007. január 5., péntek

TiszaKata

"Szeretek könyvesboltok polcai közt bóklászni a csöndben, nézegetni a könyvek színét, tapintani felületüket, érezni a szagukat, a friss új nyomdafestékét, és kizárólagos intimitást teremteni velük. És aztán mindenek fölött, csak úgy intuíciótól vezérelve, leemelni egyet a polcról, és megtalálni azt az egyet, mely ott éppen akkor nekem szól."

Mintha csak az én gondolataimban járna egy idegen, aki egyébként Tisza Kata, annyira igaz ez a mondat rám is. Érdekes mert Tisza Katát sosem bírtam. Láttam párszor a tévében, hallottam a rádióban, és valahogy mindig borsódzott tőle a hátam. Valahogy a hangja, és ahogy affektál számomra nem tetsző volt. És most ráakadtam a blogjára amiben mindenféle kultúrális élményeit meséli el, és osztja meg velünk a saját véleményét.  És olvasni nagyon jó.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése