2005. szeptember 1., csütörtök

Szept.1.

Itt van az ősz, itt van úrja! Iskolások serege orrlógatva vonult a városban. Kedvem lett volna odakiabálni nekik, hogy "Hé! Ne búsuljatok, inkább örüljetek, hogy még iskolába jártok!" Nekem is mindig ezt mondták otthon, és hogy gyűlöltem! Akkoriban felnőtt szerettem volna lenni, most szívesen lennék újra gyerek! Ma 3 éve dolgozom ennél a cégnél. No comment!
Ma újabb lakásokat fogunk megnézni. Kíváncsi vagyok.
Jövő héten végre szabira megyek. Meglátogatjuk a lengyel barátainkat, visszafelé meg megállunk még a Tátrában egy kicsit. A lengyel kirándulástól egy kicsit tartok, mert nem vagyok olyan magabiztos angolból. Legfeljebb a 2 éves kislánnyal fogok társalogni, őt legalább megértem. A Tátra nagyon kedves a szívemnek. Tavaly tavasszal voltunk ott, az volt Berci,az autónk, első útja. Nagyon izgalmas volt, nagyon élveztük, hogy autótulajdonosok lettünk, és Berci úgy ment fel a hegyekbe mint a huzat. A táj gyönyörű volt, és olyan nagyokat aludtunk, mint azóta soha. Remélem most sem lesz ez másként.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése