2005. szeptember 6., kedd

Bkv-n

A reggeli HÉV-en fültanúja lehettem két idős néni izgalmas társalgásának gyógyszerekről, gyógykezelésekről, terápiákról, viszérről, súlyfeleslegről. Rém izgalmas lett volna, ha nem viszem magammal a könyvemet, és nem próbáltam volna meg olvasni. Persze az egész vagon hallhatta, kinek mikor milyen sérülésére melyik orvos mit írt fel, és hova utalta be mennyi időre. A velem szemben ülő férfit is nagyon érdekelte szerintem a dolog, mert többször nagyon összenéztünk, és magunkban nevettünk. Csak bízni tudok abban, hogy jó pár év múlva nem miattam fognak így összenézni a körülöttem lévő emberek. Nem vagyok az idősek ellen! DE miért kell nekem ezt hallgatnom 20 percen keresztül korán reggel, amikor még a reggeli kávém sem jutott el a tudatomig, és az előző hév az orromra vágta az ajtaját?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése