2022. március 1., kedd

#oldlife #newlife

 Back in the future :-) 


Majd jövök. 

16 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ezt hogy töröltem...?
      Valami olyasmi volt, hogy kb 2 óránként kattintottam, mi ez a visszaszámlálás. Ezek szerint újra munkába állsz. Sok sikert, érezd jól magad!

      Törlés
    2. Aranyos vagy :-) igen, újra munka. Köszönöm 🤗

      Törlés
  2. Ó, hát akkor mégiscsak munka. Sok sikert, sok örömet kívánok. 😘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, bár az utazás jobban esne 😊
      Köszönöm, reméljük, majd meglátjuk.

      Törlés
  3. Tudtam én. :) Sok örömöt a munkádban! Sok-sok sikert!:) Mesélj majd mielőbb! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :-) még nem sok mesélnivalóm van, de majd jövök.

      Törlés
  4. Sok örömöt a munkádban! Nagyon kíváncsi vagyok, hogy hol és milyen munkakörben helyezkedtél el, hisz "koleganők" vagyunk 😉😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :-) egy bioanalitikai laborban vagyok, ahol hatóanyagot és toxikológiai vizsgálatokat végzünk. Van némi ismerős rész a munkában, sok tanulnivaló, és még több adminisztráció.

      Törlés
    2. Igazi szakma! Dokumentáció mindenhol rengeteg van...bár én most kifejezetten abban vagyok, minőségbiztosítás. 100% papír, 0% vegyészet

      Törlés
  5. Ahh, emlékszem, hogy szülés előtt elköszöntél a GC-től, vagy HPLC-től?! Műszertől, az biztos. Szintén szakmabeli vagyok és sok sikert kívánok. Érezd jól magad a munkában!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, remélem úgy lesz! Igen, Hplc volt az :-) hihetetlen, hogy emlékszel még ilyesmire. 😊

      Törlés
  6. Akkor nem a tavasz nyert - bár szeritem tuti az is nyerő nálatok is :) - és a 2. tipp, a munka jött be :) ... Nagyon sok sikert és örömöt kívánok hozzá :) !!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amilyen cidri van, a tavaszra még várni kell egy kicsit 🙂
      Köszönöm 🤗

      Törlés