2018. február 1., csütörtök

"Csak"

Így 1 nappal a félévi bizi előtt belepislantok az e-naplóba. Nem mintha nagy meglepetéseket látnék, nagyjából képben vagyok, hogy melyik gyerek miből-hogy-merrehányméter.
Nyilván a Máté e-naplója az izgalmasabb, mondhatjuk változatosabb, ott rém sok időt el tudok tölteni.
Most Milánéba is bemegyek, oda ritkábban járok, nem sok olvasnivaló van benne. Egyhangúan kmf megjelölés szerepel minden egyes tantárgyának minden egyes bejegyzése mellett.
De most új opciót is felfedeztem, hehehe, még csak 4 éve van iskolás gyerekem, szóval jobb későn, mint soha :-) Mégpedig, hogy ha rákattintok a tantárgyra, akkor ki is részletezi, hogy miből is született az a jegy.
Rá is mentem a magyar irodalomra Milánnál.

2 januári értékelés van:
jan.22. szóbeli felelet- kiválóan megfelelt* -hangos olvasás felmérés
jan. 18. írásbeli témazáró- kiválóan megfelelt (100%)- félévi szövegértés felmérő

Milán is ott áll mellettem, és kommentálja:
- Ja igen, 18-án csak sima ötöst kaptam, mert elég nehezek voltak a szövegek. 
- Csak????? Sima ötöst, Milán???? Hát 100%-os dolgozatot írtál!!!!
- Hát igen, de nem kaptam rá csillagot!

Jól le is teremtettem, irgumburgum :-) Mégilyet! CSAK 100%-os dolgozatot írni :-)))) Büdöskölök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése