2017. augusztus 16., szerda

Ezt mondják

- Marci, ma nem nagyon voltam veled megelégedve, egész nap csak kiabáltál, meg hisztiztél! - mondom neki egyik este
Áll ott előttem nagy bociszemekkel, megölel:
- Sajnálom anya, ma ilyen napom volt! 
( Ha 7-ből 6 nem ilyen napja lenne, nem is lenne egy szavam sem... ) 

- Marcika, már 5 éves vagy, nem akarsz a saját ágyadban aludni????
- Dehogyis! Én ott szeretek veletek, középen!
- De nem férünk már el, mert már nagyfiú vagy!
- De elférünk, mert én odabújok apához!
- Háááát... apa nem biztos, hogy örül ennek....
- Nem???,- kérdezi kerek szemekkel- De hát én vagyok az ő Marcikája!!!!! 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nézzük az atlétika vébét. A női 5 km-es futás megy. Én közben ki-be járok a konyha és a szoba között. Jövök vissza, és Milán meséli, hogy mi történt.
- Húúú, képzeld anya, most úgy van, hogy elöl meg az első meg a  második, és csak utána a többiek!
( arra gondolt, hogy az első 2 jól elment, és a többiek meg leszakadtak) 


Milán.
-ÓÓó de kár, hogy nekünk nincs egy dzsinnünk! Mert ha lenne, akkor lehetne nekem is 3 kívánságom!
- És mit kívánnál?- kérdezi Marci
- Elsőre azt, hogy meggyógyuljon a lábam!
  Másodjára azt, hogy legyen egy tabletem!
 Harmadjára meg azt, hogy ha felnőtt leszek, akkor legyen 2 gyerekem!
💓



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése