2017. július 16., vasárnap

Moziztunk

Nem a Balatonnál, hanem már itthon, de még a nyaralás alatt kezdtek el nyaggatni, hogy menjünk moziba, mert látták a plakátokat. No meg ha később értünk oda a "menübe", ami a mozival egy légtérben van, akkor a 3 órás előadásra éppen gyülekeztek az emberek, és az egész termet pattogatott kukorica illat lengte be, és gyereknyüzsgés.
Szóval még ott megbeszéltük, hogy jó, majd itthon elmegyünk moziba, valamikor.
Régóta ígérgetem egyébként nekik, de valahogy mindig elmarad, kimarad, mert vagy nincs semmi jó film, amikor tudnánk menni, vagy van jó film, de időnk nincs, vagy csak olyan filmek vannak, ami az egyiknek már "bébis", a másiknak meg még nem való.
Most is volt némi vita, mert Marcinak korábban még a Verdák 3-t ígértem, de amikor azt bemutatták, akkor épp Csehországban voltunk, szóval még lóg a levegőben, de Máté nagyon nem rajongott az ötletért. Milán meg a Pókemberre van rákattanva, de azért meg én nem rajongok túlzottan, nem beszélve arról, hogy Marcit nem is vinném oda.
Végül kompromisszumos megoldásként a Gru3-t néztük  meg.
Szerdán Milánnak úgyis tornára kellett mennie a Klinikára, és gondoltam, utána jól fog esni mindenkinek egy kis mozizás a közeli Corvinban, így torna után kényelmesen odamentünk, és ugyan várni kellett még egy jó fél órát, de végre bejutottunk a nézőtérre, és a fiúk nagyon lelkesek voltak.



Kicsit tartottam eleinte attól, hogy Marci majd beleun, és akkor nem lehet majd vele mit kezdeni, de erről szó sem volt, nagyon tetszett neki a film, és olyan szépen nézte, közben nevetgélt, nagyon cuki volt. :-)


A film meg jó volt, a gyerekeknek tetszett, és pont olyan hosszú volt, ami még vállalható. ( Máté szerint rövid volt.) Én nem láttam a korábbi részeket, a gyerekek a 2-t talán látták, az egyben nem vagyok biztos, de nem volt gond a történet megértésével, úgyhogy bátran menjetek és nézzétek meg. Laza kis délutáni programnak egy hűvös vagy épp kánikulai napon, ( a moziban jéghideg volt szerintem, a film végére rendesen fáztam), tökéletes. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése