2017. január 6., péntek

Reszkessetek

Már említettem talán, hogy nálunk nincs karácsony Kevin nélkül :-) Igen, volt pár év, amikor én is úgymond utáltam, és nem néztem, meg talán volt pár olyan év is, amikor nem is volt a tévében, de amióta megint van, és amióta a fiúk is filmnézős korba léptek, azóta minden karácsony este a tévé előtt talál minket, és Kevint nézük. Most sem volt ez másképp. Kevin, az eredeti, ráadásul tiszta Máté! Most már némi Marcis vonásokat is vélünk benne felfedezni :-)


Az első résszel úgy vagyok, mint sok más egyéb filmmel ( Dennis a komisz, Oscar, egy-két Bud Spencer, stb...) hogy gyakorlatilag bárhányszor meg tudom nézni, és még szórakoztat is. Nagyot dob a hangulaton, amikor már annyira sokszor láttam, hogy már kívülről fel tudnám mondani a szövegkönyvet, mert ilyenkor már jó előre lehet készülni a nagy nevetésre. :-) 

A Rszkessetek, betörők! első része is valahogy ilyen. Tavaly volt talán az első év, amikor néztük,  ( vagy tavaly előtt? olyan gyorsan röpülnek az évek, már nem is tudom), idén már úgy vágtunk neki a decembernek, hogy ugye nézzük majd a Kevint? és vártuk, várták, ehhez igazítottuk az esti rituálékat, úgymint vacsora-fürdés-fogmosás, bevackoltunk az ágyba, és nagyokat nevettünk. Már a fiúk is tudják, hogy mikor jönnek a jó részek, erre külön figyelmeztetik is egymást, hogy
- tudod. most fog jönni majd az, hogy... leszánkózik a lépcsőn, 8 gombóc fagyit eszik, és szemetet néz a tévében, rászakad a könyvespolc, stb... 
Aztán utána napokig, hetekig emlegetik fel a kedvenc jelenteiket és jókat kacagnak rajta. :-)

A második rész nálam már határesetes, de még nézhető, a harmadikat pedig már kár volt megcsinálni, de a fiúk azt is szeretik. 

DEEEEE, Máté azzal jött haza kedden a suliból, az egyetlen nap volt eddig az idén, amit ott töltött, de micsoda információk jutottak birtokába ez alatt az egy nap alatt is, döbbenet :-) hogy azt mondja Tomi, hogy a Reszkesseteknek van 4-dik része is. no hát! Én erről eddig nem tudtam, de itthon rákerestünk, és tényleg van! Nemhogy 4-dik, de 5-dik és 6-dik is! Képzeljétek! Az 5-6-ról mélyen hallgattam, de a negyediket csak elindítottam nekik a netről, Máté már akkor kezdett beteg lenni, én meg addig a konyhában tettem-vettem. 

Szóval itt tartunk! 4 Reszkessetek részt tettünk magunkévá alig 2 hát alatt! Én, ez utolsót csak fél füllel hallottam, de elég is volt. A fiúknak viszont tetszett ez is. 


Alkalomadtán lehet megnézzük az 5-6-dik részt is, csak hogy teljes legyen a sor :-)

5 megjegyzés:

  1. Én csak M.C-vel tudom ezt elképzelni,más kisfiúval meg sem nézem.:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is. Az első két rész után a többi már csak erőtlen próbálkozás...

      Törlés
  2. Jesszus, most ledöbbentem, ezekről eddig nem is tudtam :)! Egyébként pont így van nálunk is ahogy írod, Toma bármelyiket megnézi, én inkább csak az első kettőt, de nálunk is karácsonyi film már. Mátét meg természetesen már nem hozza lázba szinte egyik rész sem, de azért néha kegyesen megtekint egyet-egyet :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi még csak most kezdtünk igazán belenőni az együtt filmezésbe. Mari még kilóg ugyan egy kicsit, őt még nem köt le egészen egy egész estés műsor.
      Egy kamaszt már biztos nem vonz annyira egy családi filmnézés, márcsak dacból sem, gondolom... esetleg ha ő választ valamit, amit együtt megnéztek? az még lehet vonzó talán.

      Törlés
  3. Ezzel újat mondtatok nekem is, nem tudtam, hogy vannak még további részek. :)
    A kamasz filmnézést szerintem gyereke válogatja, múltkor Patrik velünk együtt nézte a Rossz anyákat, és tetszett is neki. (a másik kettő a tv felé sem szagolt épp akkor)

    VálaszTörlés