2015. november 15., vasárnap

(Teg)Napi Marci

Délutánra sütit ígértem a fiúknak. Marci segített is keverni, kavarni, összerakni. Mindig lelkes segítő. Amíg be nem hisztizik valamin, vagy amíg el nem unja. Szóval összeraktuk a sütit, boci szeletet csináltunk. A tészta már a tepsiben, készítjük a túrót, közben izzítom a sütőt 180 fokra. Tésztára rá a túró, és már mehet is a sütőbe. Nyitom ki, raknám be...
Erre ott figyel a rács közepén Feri kerti  gumipapucsa!!!!! Szépen egymás mellé állítva mind a két párja. 
Hirtelen nem is találtam szavakat, csak pislogtam kettőt, biztos rosszul látok. Aztán kérdeztem Feritől, hogy ez meg mi? Nem tudta. Én még mindig a tepsivel a kezemben ácsorogtam, Feri meg kivette a sütőből a papucsot. Fincsi meleg volt, de szerencsére nem olvadt meg. Viszont jó kis olvadó gumiszag lett a sütőben. 

Persze rögtön Marcira meresztettük mindannyian a szemünket. 
- Maaaaarciiiiiii!!!!!!! Te voltál? Te tetted a papucsot a sütőbe?
- Iden, én. 
- De miééééééért?????
- Hát nem is tudom!- mondta vigyorogva. (Ez mostanában a szava járása)

Ekkor mondjuk már én is csak nevetni tudtam az egészen. 

Jól kiszellőztettünk. Megvártuk, míg a sütő is szagmentesítődik. Végül a süti is megsült. 

De ez??? Komolyan.... mit tud még kitalálni?????


4 megjegyzés:

  1. Juj, imádom ezt a sütit!!! :) Úgy elképzeltem, ahogy benézel a sütőbe és ott figyel a papucs. Kibuggyant belőlem a nevetés! :))

    VálaszTörlés
  2. Vicces fiú:)
    Nálunk Vinci szokása(ezért már előre figyelek), hogy bepakol a mosógép dobjába. Előfordult, hogy pelust találtam benne, de legó is megbújt a mosógép dobjába.

    VálaszTörlés
  3. Ez a kis süti-ügy, most nagyon megnevettetett :) ...

    VálaszTörlés
  4. Marci egy nagyon mókás figura, tény :)

    VálaszTörlés