2015. november 4., szerda

Milán az autóban

Ahogy beülünk az autóba, Milánnak rendszerint mindig ezer kérdése, és közlendője akar egyszeribe, és csak csivitel a hátam mögött. Legutóbb, amikor Ózdra mentünk, az őszi szünet előestéjén, akkor is sziporkázott, és milyen jó, hogy Feri mondta, hogy írjam bele a telefonomba, mit fecseg, mert különben már elfelejtettem volna szerintem. Így, hogy beírtam, így viszont nem felejtettem el, sőt még fel is emlegetjük alkalomadtán.

Megyünk a benzinkútra, beállunk, Feri kiszáll. Vannak dolgok, amiknek mindig ugyanúgy le kell játszódniuk, különben még megállna a Föld a forgásában. Az egyik ilyen, hogy minden egyes alkalommal leolvassák a kiragasztott piktogramokról, kórusban kiabálva a hátsó ülésen, hogy miket nem szabad csinálni a benzinkúton. Hogy nyílt láng használata tilos, telefonálni tilos, stb...
Sorolják, sorolják, Máténak van a legkönnyebb dolga, mert ő ül a legközelebb, és még olvasni is tud,  Milán pedig a túloldalról behajolva, az utolsó ábránál, amelyiken az van, hogy tankolás közben szállj le a motorról, felkiált:
- És pókot behozni tilos!!!! 

 
Elindulunk. 
- Apa, és mikor lesz majd szülőkút tábla?
- Milyen tábla?
- Szülőkút.
- Az mi Milán?
- Hát amikor egyszer csak keskenyebb lesz az út, szülőkút lesz. 
- Az útszűkület, Te, nem szülőkút!!!!!
- Apa, és hol van repülőgép mélyrepülés tábla?
(ezt hol láthatta vajon?)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése