2015. március 13., péntek

Vacsora közben

Ülnek az asztalnál, én pedig paparazzifülelek.

Máté:- Milán, tudod nekem hány gyerekem lesz?
Milán:- Mennyi?
- 4. Két fiú és két lány. Mert az úgy igazságos. ( Ezek szerint érzi, hogy kicsit aránytalanul vagyunk itthon elosztva :) )
- Nekem meg húúúúsz gyerekem lesz!
- Milán! Nem lehet 20 gyereked! Azt tiltja a törvény!
- Jó, akkor kettő lesz! És úgy fogják hívni őket, hogy Kristóf meg Máté.
- Nekem meg úgy fogják, hogy Sanyi, Zoli Ferenc, Kata meg Iza.
.......
- És az én feleségem nagyon szép lesz, és kedves, mert csak annak lehet négy gyereke, aki szép és kedves!
- Az én feleségemet meg úgy fogják hívni, mint anyát, Beatrixnak. -replikázik Milán. 
- És a második gyerekemet úgy szeretném majd kapni, amikor az első már 9 éves lesz.

Eddigre befejezték a vacsorát, és félbeszakadt a beszélgetés :)

2 megjegyzés: