2012. május 20., vasárnap

Üdv

Hát szóval....
Üdv Nektek, régi és új olvasóim az új helyen!
Remélem sikerül mindenkinek, aki szeretne, idejutni, azaz sikerült mindent jól beállítanom. 
A blog arculata egyelőre folyamatosan változik, és előbb-utóbb az összes tartalom is át fog ide kerülni. Sajnos már egyáltalán nem bízom abban, hogy a freeblogos irományaim megmaradnak az utókornak, és különben is jobban szeretném, ha minden egy helyen lenne. Szóval még erősen alakulóban van a dolog.
Mindenesetre:
Isten hozott Benneteket!

7 megjegyzés:

  1. Szia Bea!

    Legyen sok bejegyzésed az új oldaladon!

    gneke

    VálaszTörlés
  2. Bea, kívánom Neked, hogy itt is minimum hét évig legyél... de inkább tovább, és érezd jól magad az új helyen. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még 7 év:))))) hát majd meglátjuk.....majd igyekszem.

      Törlés
  3. Nekem már most jobban tetszik, mint az előző helyed! Üdv a klubban! ;)

    VálaszTörlés
  4. Megérkeztem én is :) Sok-sok boldog bejegyzést ide is! Remélem jobban beválik, mint a régi.(én is gondolkodom a költözésen nagyon)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem volt semmi bajom a régivel (sőt kifejezetten szerettem) egészen addig amíg rendesen működött, és nem csak hátráltattuk egymást.

      Törlés
  5. Jelen! :) Én is szerettem a freeblog-ot, de nem tudtam bízni benne. :)
    További jó blogolást még sokáig!

    VálaszTörlés