2005. augusztus 17., szerda

Elkezdem

Hát itt vagyok! Nem tudom még miért is kezdtem el ezt a blogot, talán azért mert mindig vágytam arra, hgoy naplót írjak. Valahogy sose jött össze. Olyan uncsi volt, hogy ülni a füzet felett és írni valamiről. Sokszor kezdtem naplóírásba gyerekkoromban, de akkoriban nem éreztem, hgoy fontos dolgok történnek velem, hgoy minden dolog ami történik velem , az fontos. Ma már ez másképp van. Lehet hogy öregszem? Végülis, nem baj. Nem szerettem gyereknek lenni, nem voltam olyan nagyon barátkozós, és így sosem voltam a tarsaság középpontja, mire viszont annyira vágytam. Mindig meg akartam felelni vkinek. Szerencsére, ez a kényszerem elmúlt, és mára nagyon sok kedves barát vesz körül , akik úgy szeretnek, amilyen vagyok! Ez jó! Nagyon szeretem őket! És mivel a családom távol van tőlem, így egy picit ők az én családom! Na meg a férjem! Furcsa ezt így leírni"férjem", mert csak 2 hónapja vagyunk házasok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése