2005. augusztus 22., hétfő

Hétvége barátokkal

Egy mozgalmas, de remek hétvége van mögöttem. Péntek este Vicával nekivágtunka Duna partnak, kezünkben egy pohár sörrel. Jó helyünk volt a Duna mellett, de a beígért színpad úsztatás elmaradt, vagy csak lemaradtunk róla. Ettől eltekintve remekül éreztük magunkat. A zene nagyon jó volt, aztán a séta a sötét Budapesten még jobb volt. Vicától tanultam egy-két fotós trükköt. Azt hiszem kis idő, és kis gyakorlás, és előbb-utóbb nagy fotós lesz belőlem. Feri nagyon gyagyás volt, meghívatta magat Vicával ebédre. A szombati napot így Vicával indítottuk, egy fantasztikusan finom cukkinis lecsós rizzsel várt bennünket. Aztán találkoztunk a Katiékkal. Miki nagyon szerette volna megnézni a repülős parádét, így oda vettük az irányt. Azt gondoltam engem ez nem fog szórakoztatni, de tévedtem, nagyon élvezetes volt. Nagyon élvezném, ha egyszer kipróbálhatnám ezt a fajta vagány repülést. Kiderült, hogy Miki jönni fog hozzánk próbamunkára. Szívem szerint lebeszéltem volna, de tudom, hogy mennyire kell neki a munka, így inkább hallgattam. Lehet, hogy neki be fog jönni. Régen nekem is bejött, csak már túl régen vagyok itt ahhoz, hogy a lelkesedésem ne csökkenjen. Igazából máshol sem dolgoznék nagyobb kedvvel, azt hiszem. Este megnéztük a tüzijátékot. Azt mondták a tv-ben hogy hú... micsoda figurák lesznek, hát én egyet sem láttam, de azért szép volt. Lehet, hgoy csak az én szemem nem annyira éles. Feri Katiékkal is meghívatta magát ebédre, elgondolkoztam,hogy ennyire rosszul főzhetek? Így vasárnap kiutaztunk Gödöllőre. Nagyon jó kis helyen laknak a Katiék, kertes háznak a tetőterében, van egy kis teraszuk is. Nagyon otthonos. Van egy nyuluk, a Márton, nagyon vicces. Csináltam róla pár képet. A szőre nagyon selymes, és olyan mit egy kisgyerek, csak úgy bújik oda a Katihoz. Tőlümk egy kicsit megijedt, nem is akart kijönni a ketrecéből. Tulajdonképpen tartalmas volt a hétvége, igaz, pihenni nem sokat pihentem, meg a házimunkára sem jutott túl sok idő. De hát ez van! Elesz minket a kosz és a vasalatlan.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése