2005. november 15., kedd

Vegyes

Kezd kiteljesedni a szakácsművészetem. A hétvégén egy fantasztikus Stroganov-csirkét csináltam. Nyami-nyami. Azt hiszem, ha több időm lenne, imádnék főzni, és elmennék egy főzőtanfolyamra is.
Kicsit nyomott vagyok mostanában megint. A kollégám megkapta a diplomáját, aminek nagyon örülök, de most mégis szorongok emiatt. Nem tudom, hogyan fog ez hatni a jövőmre nézve. Lehet, hogy kirúgnak, lehet, hogy nem. Utálom az ilyen szituációkat. A héten mindenesetre szerintem minden kiderül.
Feri anyukája újra kórházban van. A tisztesség és az elvárások azt kívánják, hogy ilyenkor hazamenjünk, és segítsünk. Csak nekem is szükségem lenne egy nyugis otthonlétre. Nem tudom mit tegyek. Meg igazából nem is tudunk mit segíteni, csak otthon vagyunk. Persze ez jó, de hát a múltkor is ott voltunk 4 napot, és nem éreztem hogy nagy szükség van rám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése