2005. november 20., vasárnap

Passzív

Nem vagyok jól. Lehet, hogy ez a hideg téli idő az oka, de a lelkivilágom megint romokban hever. Eluralkodott rajtam a passzivitás. A múltkor találkoztam a mozgólépcsőn egy lánnyal, akivel Veszprémben elég jóban voltunk. Ennek örömére beszéltünk telefonon, hogy majd találkozzunk. Nem  hívtam fel. Nem tudom miért. Talán majd a jövő héten. Pedig tényleg jó lenne vele találkozni.
Hamarosan jön a karácsony, és az üzletek már karácsonyi díszben tündökölnek. Utálom a karácsonyt, és azt is, hogy már november közepén elkezdődik. Én meg sosem tudom, kinek mit vegyek. Nem szeretem ezt a kényszeredett ajándékozást.
El akarunk menni jógázni. Talán segít egy kicsit, de hát nem nagyon van időnk ilyesmire. És holnap megint hétfő, és minden ott folytatódik, ahol abba maradt, év végi hajtás. Pfuj!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése