2023. december 1., péntek

Visszaszámlálás újrakezdve

 Így év végére olyat csináltam, amit egész eddigi életem során még sosem, a mai nappal felmondtam. 

Hivatalosan a 30 napos felmondási időm majd dec. 31-én jár le, gyakorlatilag, mivel előrelátóan jól takarékoskodtam a szabadnapjaimmal, már csak a jövő héten vagyok plusz még egy hétfőt, szóval összesen 10 napot vagyok még fizikailag jelen, de ebből már csak 6 a munkanap :-)

Az új helyen január 2-án kezdek. 

Nem mondom, hogy nincs bennem para, mert van. Új hely, új pozíció, előrelépés, felelősség, mindezt a magam bizonytalanságával,  de most már nincs visszaút, döntöttem, csinálom, aztán majd alakul. Mindenesetre izgatottan várom, még úgy is, hogy tudom, hogy lesznek álmatlan éjszakáim, hogy leszek-e elég jó, vagy hogy fel tudom-e majd venni a ritmust, de ez majd úgyis csak menet közben fog kiderülni, szóval tudom, hogy kár ezen rugóznom, de úgyis fogok. 

Szóval most decemberben kicsit rákészülök, aztán jövőre bizonyára nem lesz unalmas az évkezdés. 


7 megjegyzés:

  1. Hűha ez izgalmasan hangzik. Mít fogsz csinálni jövőre, ha nem titok?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy gyógyszervizsgàló laboratóriumban leszek labormérnök egy 3 fős csapatban.

      Törlés
    2. Gratulálok. Legyen sok örömöd majd benne 😊

      Törlés
  2. Hajrá, sok sikert az új munkahelyen!Új év új meló!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi 🙃 új év, új meló, új haj 😁

      Törlés